lunes, 3 de marzo de 2008

Catalunya Radio, 3 - SPORT, 3

Empat de mèrit davant d'un rival directe per les places de Copa. Catalunya Radio s'avançava a les primeres de canvi però SPORT reaccionava gràcies a un golàs del Charly primer i a un altre de l'Abram després.

La segona part començava amb un nou gol de la llimona mecànica amb l'Ivan completant una bona jugada d'equip que posava un prometedor 1-3 al marcador. Però la reacció de Catalunya Ràdio combinada amb la baixada de to físic del SPORT ha fet que s'arribés al final amb un ajustat 3-3.

Un puntet per cada equip i a esperar els emparellaments de Copa per veure si hi ha segon 'round'.

2 comentarios:

  1. Enhorabona per l'empat, tot i que hi ha algun jugador que s'està queixant amargament de ser substituit amb l'1-3 y veure com ens empataven...Jo vull donar una vegada més el meu suport al míster Valen per suportar aquestes pressions i comandar la nau amb mà ferma!Aquest tipus de problemes els hauria d'abordar el capità, que un cop més ha desatés les seves funcions...

    ResponderEliminar
  2. Em dono totalment per al.ludit i vull dir que en cap cas m'he queixat d'haver sigut substituit perquè tinc molt respecte pels companys que en aquell moment eren al camp. Així que, Chuchi Gil, no intoxiquis perquè això només fa que crear malestar entre la plantilla.

    ResponderEliminar